Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2009 10:38 - Честит Празник
Автор: nellka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 654 Коментари: 2 Гласове:
0



Когато имам нужда от теб

Когато имам нужда от теб,

просто затварям очи и съм с теб.

И всичко, което толкова много бих искала да ти дам,

е на разстояние само един удар на сърцето.



Когато имам нужда от любов,

протягам ръка и те докосвам, любов.

Никога не съм знаела, че съществува толкова много обич,

която да ме топли ден и нощ.



Мили и мили от празно пространство между нас,

телефонът не може да замени твоята усмивка,

но ти знаеш, че няма вечно да странствам,

навън е студено, но почакай и прави така, както правя аз!



Когато имам нужда от теб,

просто затварям очи и съм с теб.

И всичко, което толкова много бих искала да ти дам,

е на разстояние само един удар на сърцето.



Не е лесно, когато пътят е твоят шофьор.

Скъпи, товарът, който понасяме, е тежък,

но аз няма цял живот да странствам.

Навън е студено, така че, почакай и прави така,к акто правя аз!



Когато имам нужда от теб...



Когато имам нужда от любов,

протягам ръце и докосвам любов,

никога не съм знаел, че съществува толкова много обич,

която да ме топли ден и нощ!



Когато имам нужда от теб,

затварям очи,

протягам ръце и ти си при мен, скъпи,

на разстояние само един удар на сърцето.

Слушай,

когато имам нужда от теб, скъпи,

държа те в обятията си, усещам те,

дай ми и ти това!



Липсваш ми, мили,

просто затварям очи и съм с теб,

имам нужда от теб тази вечер,

знаеш, на разстояние само един удар на сърцето...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да си честита, Нели!
17.09.2009 10:53
Благодаря ти, че те има, Слънце!
цитирай
2. nellka - :))
17.09.2009 15:31
благодаря
заслугата не е моя :)))
аз съм само един дихател, колега Галов :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nellka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 706869
Постинги: 357
Коментари: 1958
Гласове: 5279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930