Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2009 11:03 - Писмо
Автор: nellka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2115 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 14.04.2009 11:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Здравей, Не съм ти писала отдавна... не, че няма какво да ти кажа... но самата мисъл, че хвъргам думите си в пропаст, лишена от ехо някак... ме кара да ги преглътна. И все пак... сетих се нещо днес, напрашен спомен за знак, даден ми в младостта. Бях в девети клас в гимназията(не се учудвай на спомена, изплува в момента, в който моя съученичка се обади за среща на випуска в края на май), таакааа... не съм започнала, а се отнесох пак на някъде... Неизбежната усмивка... знаеш я. Преподавателката по математика явно беше решила да направи демонстрация на останалите как се учи теория, но защо избра точно мен, която... за която теорията е последното нещо, което ще седне да зубри... не знам. Знам, че се изпотих от напрежение. Бях непоклатима по математика, непоклатима съм във всичко, което обичам... това го знаеш. Усмивка. Но не бях счела за нужно да науча доказателството на теоремата от учебника, нали знаех самата теорема? Е, доказах я. Доволна от себе си, се обърнах към учителката си в очакване на... разбира се, че на похвала. Човек има нужда да бъде насърчен когато е изпълнил поставената задача, нали? За мое учудване, тя ме погледна много особено. Защо така? Ами защото чак след година учихме точно този начин на доказване. После поиска бележника ми. Беше много спокойна когато ми каза: „Заслужаваш превъзходен -7” и със същото това спокойствие изписа с красивия си почерк: „Слаб – 2”. До края на гимназиалния курс, не ме изпита нито веднъж на дъската, а в дневника срещу моето име и номер периодически се появяваха шестици. Много красиви цифри пишеше тази жена. Усмивка. На едно от последните класни... вече не помня, възможно е и последното да е било, инстинктивно усетих още като предадох работата си, че нещо не е наред... да! Не бях решила едната задача правилно, а когато отворих провереното си класно... в него нямаше  и една червена точка, само в края се мъдреше калиграфисаното: Отличен 6. Усмивка. Скочих от чина с репликата: „Но...” а тя се усмихна под добре подредената си коса в кок и кротко ме прекъсна: „Проверявам всяка буква и цифра в работите ви... идеята ти е уникална, изпълнението – не, но идеята компенсира изпълнението”   Няма да броя редовете, които изписах само с една единствена цел. Да ти кажа: Благодаря за снегорина! Усмивка.   С обич


Тагове:   оценка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - Натали,
14.04.2009 11:12
кажи ми - защо настръхнах????
цитирай
2. nellka - защото... е, не мога да съм сигурна, Бенита! :)))
14.04.2009 12:28
писмото е истинско, изпратих го паралелно с публикуването тук. А ти Бени вероятно разпознаваш живата обич дори облечена в обикновени(да не кажа клошарски) думи. все пак... Любовта не е "ах" и "ох", тя е... каквото и да кажа, ще е непълно, неточно...
но писмото е за човек, когото много обичам!
и ти благодаря, че настръхна, Бенитаааааа :))))

а снегоринът... ако някой пожелае ще му разкажа.
цитирай
3. sim62 - Здравей
14.04.2009 13:43
Не те познавам но ми стана интересно за снегорина??
а разказа е хубав-дерзай ; и любовта си заслужава)))
цитирай
4. nellka - Здравей, Сим, добре дошъл!
14.04.2009 14:50
Разбира се, че ще ти разкажа притчата за разликата мужду подарък и дар. Ето я:
Един мъж подарил на любимата си жена снегорин, за да може да си прави партина, когато той е далеч от нея. Тя се сърдила, цупила се, защото искала бижу с форма на сърце, а получила... но това било до първия сняг. После разбрала, че е искала подарък, а е получила дар!

а аз получих не снегорин, а цяла армада снегорини, макар че не съм искала нито подарък, нито дар :)))
цитирай
5. анонимен - Нел, кога за последен път ти казах:
14.04.2009 15:01
Толкова си обикновена, че си необикновена? :-)
Казвам ти го пак.
Натали, ти пишеш направо със сърцето си, не се учудвай, че докосваш много хора, не се учудвай, Слънце!
цитирай
6. nellka - Ники!
14.04.2009 15:40
Ники!
Ники!
Ники!
Ники!
цитирай
7. svetaemoi - Обично си ми слънце!
15.04.2009 14:09
За това и обич получаваш!
:)
цитирай
8. nellka - Светланкоооооо :))))
15.04.2009 15:13
а когато ме залеят с кал??? а??
кално слънце ли ставам?

А Човеци има!
те са видими,
усети ги в сърцето си,
онези кървави дири,
обикни ги
и ще се върнеш при себе си!

ей това си го повтарям често :)))
цитирай
9. norass - ...
16.04.2009 09:11
Нелка, ще забраня на снега да вали.
Време е снегорините да ръждясат.

Обичам селцата, знаеш това...
Там снегорини няма. Снега топли сърцата чак до пролет, когато под меката му покривка подаде личице кокиченце.
цитирай
10. nellka - Аз... съм една Плюшкин-а, Нора :)))
16.04.2009 10:07
имам си скъпоценности, на които много биха се заляли от смях, пазя си една кукла, която подстригах и е като... ми рошава и изглежда с крива главица...
А кокиченцата и мъничките дъхави теменужки са цветлета-герои, оцеляват в най-трудното време :)
Прегръщам те!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nellka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 706770
Постинги: 357
Коментари: 1958
Гласове: 5279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930