Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2008 09:18 - ...
Автор: nellka Категория: Други   
Прочетен: 987 Коментари: 4 Гласове:
0



За Асан говорехме…
Не! Не е божество!
Най-обикновен редови луд е. От тези, дето си разпъват чадърите когато вали дъжд. Не че обича чадъри. Той и шапки не обича, но си ги слага по главата. Аксесоар все пак… А и топли.
А и е скаран с духовното някак… Дай му да си хапне, да пийне, да пореве, да потъгува и после му гледай сеира… радва се като малко Асанче. И на драките даже се радва, нищо че му правят кърпели по дрешките.
Асан е хора. Дай му да е влюбен… Той не разбира от дзен коани, но от любов разбира. А мъдрите казват, че любовта е най-великият коан. Като му светне пред очите на Асан… някой друг път ще ти разправям!
Сега освен да ти кажа… Асан съжалява, че са му къси ръцете и не може да те прегърне. Но не се коси, пръстите му са дълги.
И да знаеш… ако се наложи Асан и чужди ръце ще ползва, но ще ти извади кестените от жарта. Такъв си е той.
Не не е божество!
Не краде и не убива, и жената на ближния си не пожелава, другите заповеди регулярно ги нарушава, но като ти каже “Обичам те!”, вярвай му. Това го не лъже. И защо му е да лъже като може да не казва? Такъв си е той. И е много благодарен като му теглиш едно рамо, демек признателен е. И е скромен, чак пращи по шевовете.
Какво ти божество? 

Всъщност... винаги съм предпочитала да наричам себе си Травиата, но и Асан ми харесва.
Горното беше от него, клипът е от Травиата! :)))





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Нел си е Нел!
21.08.2008 10:20
:-) циганин и опера
Наистина си шорокоскроена пърстоцветност!
Весел ден, Слънце.
цитирай
2. nellka - :))))))))
21.08.2008 14:04
а какво би трябвало да съм?:)))
аз съм си аз, не е необходима да съм циганка, за да ми харесват циганските ритми. обичам и опера :))


цитирай
3. svetaemoi - Дечко и туй то!
21.08.2008 23:30
Да те опознава човек е страхотно приключение:))))
цитирай
4. nellka - Да ме опознава? :))))
22.08.2008 08:06
Светланко, дано някой да успее да ме опознае, защото аз се опитвам да се самоопознавам, но се оказва трудно занимание :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nellka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 710712
Постинги: 357
Коментари: 1958
Гласове: 5279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930