Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2008 08:28 - Знам откъде идвам
Автор: nellka Категория: Други   
Прочетен: 2447 Коментари: 16 Гласове:
0



Днешният ми пост е една песен на Ищар!

А това е превода на текста:

Знам откъде идвам
 

Tърсих остатъци от теб по кожата си,

останала следа от устните и от пръстите ти.

Шалът ти напоен с парфюмът от онзи път,

и любовните ти писма върху лист коприна.

Запечатах завинаги в душата си, емоцията на гласът ти

в денят в който ми каза "тръгвам, не ме задържай!"

Прекарах дни питайки се: "ЗАЩО".

 

животът, или любовта ме изоставяха

то, аз умолявах вятъра да ме вземе в обятията си,

да ме отведе много далече, там където ти не съществуваш.

Вървях по стъпките му, които ми шепнеха безспир:

"За да знаеш къде отиваш, спомни си от къде идваш".

Това е всичко, което ми остана, но се държа, поне знам.

Знам от къде идвам, знам от къде идвам...

 

Тичах по тясни пътища.

Падах сто пъти.

Прекосила реките и студените желания,

носих товара на тези, които не спазват закони.

В една зимна градина, чиято картина се явяваше в съзнанието ми,

усетих топлината и силата ти, които се носеха.Ако

Ти, който ми се усмихваш, толкова красив сред този блясък,

разбрах в сълзите си, това, което ти ми казваше.

Тук, Земята ни погубва, но сърцето ми те вижда...

 

 

Умолявах вятъра да ме вземе в обятията си,

да ме отведе много далече, там където ти не съществуваш.

Вървях по стъпките му, които ми шепнеха безспир:

"За да знаеш къде отиваш, спомни си от къде идваш".

Това е всичко, което ми остана, но се държа, поне знам.

Знам от къде идвам, знам от къде идвам...

Това е всичко, което ми остана, но се държа, поне знам

Знам от къде идвам, знам от къде идвам...





Тагове:   Откъде,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - Ищар
23.07.2008 08:46
Богиня на любовта и войната. Странно обединяване, всъщност какъв е символът?
цитирай
2. benra - НЕл,
23.07.2008 12:04
хубаво е чувството да знаеш.Макар понякога неизвестността да ни кара да продължаваме...
цитирай
3. nellka - защо да е странно?
23.07.2008 12:09
не намираш ли общо между любовта и войната?
всеки е уязвим и в любовта си и като съперник във война.
да си призная мислила съм по този въпрос, макар и да приемам любовта като нещо много красиво, градящо, а не рушащо... Рушащото аз го отдавам на страха, който понякога си мислим, че е любов.
Преди години един мъж ми доказа, че любовта наранява, но само когато не иска да убие... убиец е всъщност страхът.
разфилософства ме ти... :)))
приятно е!
цитирай
4. flyco - по Елин Пелин
23.07.2008 13:11
"За любовта каквото и да се каже, все е вярно."
Вече няколко пъти споменаваш някакъв страх, сигурно е много страшен този господин, страшен колкото себе си. Я го остави да се гледа в огледалото и да се страхува сам от себе си.
цитирай
5. nellka - Бенита,
23.07.2008 13:11
и аз така мисля. та нали всеки следващ миг от живота ни е неизвестен!
повече го разбирам... като да не се отделяме от себе си по пътя...
ама аз днес съм в особено такова настроение... леко ми е, приятно ми е, а преди малко написах стихче, което... ме разплака...
днес съм пълен идиот! ама пълен! :)))
цитирай
6. nellka - господин Страх!
23.07.2008 13:25
:))) хубаво го каза!
споменавам го защото е антипод на онова, което аз наричам любов.
колкото до огледалото... виждам в огледалото... госпожа Любов :)))
цитирай
7. flyco - понятия
23.07.2008 13:59
Хората губят почти цялото си време когато се опитват да говорят един с друг за да изясняват смисъла на думите, които използват. Когато не го осъзнават най-често се карат.
Забележка: Това не е древна китайска мъдрост!
цитирай
8. nellka - flyco
23.07.2008 14:15
ухаеш ми на нещо много, ама много познато...
но си прав, говорим понякога сякаш на чужди езици
четох някъде за аурите... тези, които имат близък цвят на аурите се привличат...
все едно
лошото е, че наистина се караме... а мислим и чувстваме по един и същи начин
цитирай
9. flyco - познато
23.07.2008 14:32
Така си мириша.
цитирай
10. nellka - :)))
23.07.2008 16:20
аз пък нямах нет известно време
в интернет усещам ухания зад думите на потребителите, има и миризми... има и воня понякога.
но твоите думи ми ухаят на здравец :)))
а това ми е любим аромат
цитирай
11. flyco - добре
23.07.2008 16:54
След задълбочена консултация с вътрешното си усещане, като взех предвид последните напътствия на еврокомисията изразени в днешния и доклад и във връзка с мирното ни съвместно съществуне и бъдещо разбирателство реших да приема, това което мислиш, за истина. Предполагам, че еквивалентното съотнасяне на момината сълза към теб отразява в достатъчна пълнота днешното цветово разнообразие в градината на твоя блог.
цитирай
12. nellka - :)))
24.07.2008 08:32
докато да отговоря и нета пак се скри по жицата :))
но имах време да помисля... каква е връзката между момините сълзи и европарите :)))
така и не намерих, но...
нежното ухание на момините сълзи са ми също любим аромат :))))
цитирай
13. flyco - карай
24.07.2008 09:30
Връзка винаги може да се намери, но не винаги има смисъл да се търси.
цитирай
14. nellka - :)))
24.07.2008 10:41
да не се помайтапи човек :)))
пари и момини сълзи... нещо като фолк-дива :)))
предпочитам си онова цветле с множеството бели нежни сведени главици
цитирай
15. viki11 - ние в детската градина като се ка...
18.08.2008 23:48
ние в детската градина като се карахме и си скубехме косите, беше , защото се желаехме
цитирай
16. viki11 - Може да страда само красивият ум.
18.08.2008 23:56
Може да страда само красивият ум.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nellka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 706613
Постинги: 357
Коментари: 1958
Гласове: 5279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930