Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2008 09:20 - Приказка... някаква
Автор: nellka Категория: Други   
Прочетен: 1190 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 27.05.2008 09:55


image
Живяла в една стара гора

Вещица млада, красива, но... зла.

И понеже и знаели табиата,

хората не пристъпяли в гората.

Веднъж заблуден(или не)

под старото дърво в съседство

на вещерния дом – кокетство,

приседнал принц, отишъл на лов

той бил и млад, и умен, и мъдър, но и суров.

Видяла го Вещицата и ето,

изтръпнало и в любов сърцето.

Станала още по-хубава, по-бяла,

от обич душата и чак прималяла.

Отишла при Принца, приседнала,

в очите му сиви погледнала

и казала някак плахо тогава:

„Ще ме направиш добра! Така се надявам...”

„За да бъдеш добра, трябва много

светлина, топлина да раздаваш

и не от мен я чакай, а от себе си,

позволи на Любовта вместо

Разума да взема решения,

да търси опрощение и ще има

за злобата ти лечение.

Аз само ще ти показвам посоката,

от теб зависи дали направо

ще вървиш, или на ляво!”

Така и станало!

Полека-лека вървяла Вещицата

по стръмната пътека, но

трудно ставало когато бодил

закачвал и полата, тя съскала,

не говорела Любовта, а Злината.

така в заблуда, че добра е вече,

вървяла в кръг, а мислела, че стига надалече.

Виждала лица на хора, но доближела ли ги,

те излитали нагоре.

„Не съм прокажена, а съм добра!”-

креснала веднъж на хорската тълпа,

а те и отговорили с „Ха-ха-ха!”

И пак излетели по свои дела.

останала само една,

прегърбена стара и грозна жена

(Магьосница ведра, в дрипи преоблечена)

Ти, Сине, залъгваш най-вече себе си,

добрината не е Лъжа,

докато използваш интрига, измама,

само лицемери ще има до теб,

не един и не двама...
и на самота ще си обречена,
докато в лъжа, Сине, си облечена!

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - истински
27.05.2008 11:19
приказки разказваш, Нел.а как ги разказваш-приказно!Благодаря!
цитирай
2. анонимен - Нели,
27.05.2008 12:09
никой досега не ми е доказвал, че любовта е по-силна от омразата, но ти го направи.
Успя да полетиш напук на присмехулниците, отвори си душата напук на тези, които хвъргаха кал върху теб.
Благодаря, че си мой приятел.
Николай
цитирай
3. nellka - Аз ти благодаря, Бени,
27.05.2008 14:09
за ласката!
Не помня кога осъзнах, че всъщност всички приказки са истински, но вече ми се струва, че съм го знаела цял живот :))
цитирай
4. nellka - Никииииииии,
27.05.2008 14:10
мръдни малко на запад, че да ме откриеш наистина :)))
Подпис: Америка :)))
Радвам се, че четеш тук!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nellka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 706522
Постинги: 357
Коментари: 1958
Гласове: 5279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930