Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2008 08:43 - Чудо или...
Автор: nellka Категория: Други   
Прочетен: 653 Коментари: 0 Гласове:
0



Предният ден го забелязах. Отивахме до малкото параклисче на хълма. Седеше в тревата и си дялкаше нещо. Казаха ми, че това е тамошния отшелник. Освен името му, това че е художник и приблизителната му възраст, никой не знаеше повече за него. Малко говорел, никой не го посещавал…
Днес реших да се обадя по телефона, да чуя няколо скъпи за мен човеци. Долу(при вилите) няма покритие. Обикалях по хълма с апарата в ръка, въртях се като пумпал, но така и не получавах желаната мрежа. “Сименсът” търсеше ли… търсеше…
Наближила съм го. Беше на същото място. Вгледах се за миг в почернелия му, добре почистен врат, в бялата му коса и кенарена риза. Наистина кенар, от онзи старият, домашно тъкан, който можем да намерим само в бабините си ракли.
Дялкаше.
Спря и без да се обърне потупа с лявата ръка, мястото до себе си в тревата. Разбарах, че се отнася за мен. Доближих, поздравих и седнах. Поговорихме съвсем малко. За морето, за времето, за сушата… за това откъде съм и при кого съм отседнала. Най-тихият и най-спокойният мъжки глас, който съм чувала или… поне така ми се стори, бях изнервена от желанието да се обадя на близките си…
Десетина минути по-късно с мек и нежен глас ми каза: Погледни си телефона!
Наведох очи. Имаше пълно покритие. Пълно…



Тагове:   чудо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nellka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 706828
Постинги: 357
Коментари: 1958
Гласове: 5279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930