Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2008 10:08 - ...
Автор: nellka Категория: Други   
Прочетен: 1496 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 01.04.2008 10:11


Казваш, че трябва да съхраня ножа. Онзи, който извадих от гърба си. Приятелският. Да го сложа на тоалетката си и да го виждам всеки път, когато се изправя пред огледалото, за да видя очите на жената, която със сълзите си отми собствената си кръв по този нож

Не мисля!

Защото ще го виждам постоянно и в транс ще шепна:”Не въвеждай ме в изкушение…”, а е известно, че колкото повече бягаш от изкушенията, толкова повече те настигат… И в някой ведър, изпълнен с ухания и прелестни звуци ден, ще взема ножа във вече заякналата си ръка, ще намеря подходящия момент и ще го забия в приятелският гръб. “Нищо лично! Просто ти връщам жеста” Колко гадно звучи, нали? Но не това ме спира, а мисълта, че удряйки, ще видя белезите. Онези, оставени върху приятелския гръб от други приятели и… Мамка му! Няма да съм различна! Ще съм като тях… като него…

Затова го изхвърлих. Беше красив нож, уникален и скъп, защото беше от приятел…

Не въздишай. Знам, непокорна съм, а и трябва да си пазя гърба.

А и онзи белег между плешките ми е достатъчен спомен… от един приятел!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gavin - шамарда е...
01.04.2008 14:45
...щом е на аванта, пак е далавера. Чудиш ли се колко студено оръжие щеше да събереш от приятели за всичките години, смях, сълзи и споделени тайни. Не се забравя лесно, когато някой те е преебал, не бъди овца, щото като умре овцата я изяждат, тва й е целта в живота. На тебе това ли ти е целта на живота, да страдаш, за гршките на другите? Когато се подарява нож на приятел винаги се дават пари да не би да отреже приятелството Ви. Не е ли правилно да си го върнеш с лихвите?
цитирай
2. nellka - gavin
01.04.2008 15:53
:-)))
"Не чепкай, ке пукнеш"- надпис върху стълб.
Виж, няма лошо в отмъщението, особено когато някой го чака.
Разбра ли ме?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nellka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 710903
Постинги: 357
Коментари: 1958
Гласове: 5279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930