Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2008 14:19 - Сън
Автор: nellka Категория: Други   
Прочетен: 925 Коментари: 4 Гласове:
0



 

Бяла стая. Почти няма мебели. Първото усещане е за студ, но…
Не, не е студено…горещо е…Нетърпение…страст…Устните се впиват жадно, дрехите падат, падат без значение къде. Те не са важни. Важно е безумното желание, важни са ръцете, изгарящи кожата, важни са напуканите от страст устни, мълвящи почти несвързано. Миг на върховна наслада и стон…стон, откъснал се от душата като птица, излетяла неочаквано. Две тела, слети във върховен екстаз, любовен танц, движеща се лава от наслада…
Матракът се плъзва бавно и меко пада от леглото, но кой го забелязва. Влажните тела не се разделят, устните, набъбнали от страст парят, парят до болка…



Часовникът звъни!
Не, не ми се става! Не и сега…Проклет часовник!
Тялото ми е натежало от съня…Същият сън, десетки нощи се повтаря и никога не мога да го довърша. Ама и аз съм една…дори и сънищата ми са като мен, несъвършени и нескопосани. Все бързам за някъде, все искам още и още…и от това ме боли, разбира се! Това, което сънувам е любов. Не, не е секс, а любов. Разликата между секса и любовта е като между черния хайвер и бобената чорба, нали ме разбирате правилно? Не, че имам нещо против боба, ама за просветените е ясно, че черният хайвер е лукс. Един приятел казва: “ В днешно време да си влюбен е привилегия, а да правиш любов е разкош”. Прав е. От кога не съм правила любов? Не, не ми се мисли, гадно е да се връщам назад във времето. Там има само спомени, прекрасни, но спомени…Затова превръщам спомените в сънища, те поне са в настоящето.
Навън вали. Едрите капки дъжд потропват по ламарината на прозореца.

Също като в онази нощ…

Тогава правих любов... с вятъра! 

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - чувственост
14.03.2008 17:05
Нел,зареждаща, съновна почти!
цитирай
2. анонимен - ...
14.03.2008 20:59
Нежно листенце във въздуха плава ,
гони плахо вятъра, нему се отдава...
цитирай
3. nellka - Бени,
17.03.2008 12:05
исках да излезе еротика, а излезе чувственост :-)))
Явно не мога да пиша еротично.
цитирай
4. nellka - Привет, Вишничка!
17.03.2008 12:06
чудесно си го казала!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nellka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 702032
Постинги: 357
Коментари: 1958
Гласове: 5279
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031